fredag 16 april 2010

Twilight



Det blir tyvärr dåligt med inlägg nu för tiden. Sitter på jobbet nu på vad till synes är världens längsta lunch.

Annars (när jag inte jobbar) så blir det mest hushållssysslor och böcker. Jag har fastnat stenhårt i Twilight serien och efter att jag sett båda filmerna två gånger så bestämde jag mig för att läsa böckerna. I går kväll började jag på den tredje. Läsningen blir nog ännu roligare nu eftersom jag föromväxlings skull inte kommer veta vad som ska hända. Därför blir det inget pysslande. Jag har iofs lite gamla LO:s som jag kan publicera, men det får bli en annan dag... när jag är hemma.

Hoppas ni inte ger upp på mig, jag lovar att vara flitigare i framtiden. Här kommer en rolig bild på Emma som jag bara måste scrappa nån dag... söker inom mig efter inspiration.


1 kommentar:

  1. Visst är Twilight bra!! Jag väntar på att få den fjärde av farmor och farfar. skulle få den när jag fyllde men har inte träffat dom så mycket. Emma är så jäkla gullig på det kortet! Villka ögon:)eller öga..;)

    SvaraRadera