torsdag 22 december 2011

God Jul!

Jag önskar dygnet hade fler timmar. Det fanns så mycket julgodis och jul-tårtor som jag ville göra och visa er. Men nu har jag gett upp hoppet om att hinna med nåt av det. Så eftersom jag inte kommer hinna blogga mer innan jul, så får jag önska er alla
En Riktigt God Jul!
Och bjuda på lite marsipanfigurer som jag trots allt hunnit göra.

Ha nu en riktigt trevlig helg. Hoppas ni får äta en massa godsaker och att tomten har med sig just det ni önskade er! Kram på er!

8 kommentarer:

  1. God jul på dig med! Julen kommer, oberoende av antal tårtor & andra godsaker man gjort. ;) Jättesöta är dina marsipandekorationer!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina små marsipanfigurer!! Älskar grisarna, de var jättesöta :)

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen vad du menar, har inte ens hunnit hälften av det jag ville göra... men det ska nog gå bra ändå :)
    Jättefina marsipanfigurer!!!
    God jul och gott nytt år!!! :)

    SvaraRadera
  4. Hade också massa tankar och ideer jag hade velat testa men tiden räcker inte alltid till :( God jul och gott nytt år :-)

    SvaraRadera
  5. Jag vill önska dig och de dina en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt söta marsipanfigurer! God jul och gott nytt år!!!

    SvaraRadera