söndag 14 november 2010

Dessa fantastiska män.

Jag har två fantastiska män i mitt liv. Min man och min pappa! Idag är deras dag. Tyvärr hade jag inte haft tid att göra något extraordinärt dagen till ära, utan det blev bara tråkiga paket. Ingen tårta, inga kort... ingenting. Jag är ledsen för det.

Men jag vill iaf säga att:

Pappa: Jag ser upp till dig, i allt du gör. Du är min hjälte! Har alltid ansett mig vara en pappas flicka, och kommer alltid vara det. Jag älskar dig!!

Pär: Du är mitt allt, mitt ljus i natten! Jag lutar mig på dig och det händer att jag tar dig för givet, men du ska veta att jag älskar dig! Igår, idag, i morgon, för alltid! Du är mitt hjärtas prins och jag vill bli gammal med dig.

****************************

Detta flaskkort gjorde jag till pappa på fars dag förra året... men även om det är gammalt så har ju inte ni sett det förut.
Foto: Privat

3 kommentarer:

  1. Vilken rolig ide! :0) Känner du till någon bra scrapbooking tidning? Även utländska förslag tar gärnas emot :0) Tänkte ge en prenumeration i present. Men eftersom jag själv inte vet vad som är bra... tänkte jag att jag frågar en scrapbookare :D

    SvaraRadera
  2. Enligt mig är den bästa tidningen "Scrapbooks etc". Den har alltid ett helt uppslag med fantastiska sketcher att följa (om man tycker sånt är kul). Jag vet att man kan prenumerera på den via Presstop...
    http://www.press-stop.se/kiosken/
    Den är rätt dyr iofs. Ett billigare alternativ är den svenska "Scrapbooking mm". Kan köpas i de flesta matvaruaffärer. Den var inte särskilt bra i början, men den börjar ta sig ;-).

    SvaraRadera
  3. Jättefint flaskkort! Kul idé att fästa det så här på flaskan, blir lite extra på det viset.

    SvaraRadera