torsdag 13 januari 2011

Vintriga Cupcakes och tårtvinst.

Ligger aningens efter med mina blogginlägg. Så här följer ett par saker från före jul.

Nr 1:
Hade högtflygande planer på att baka både godis, tårtor och cupcakes till de diverse julfiranden man skulle på. Tidsbrist gjorde att jag endast fick till dessa minicupcakes med smak av choklad och mandelmassa och toppade med hasselnötsfrosting. Som tur var så blev de så många att de räckte både till jobbet och familjen.

Foto: Privat

Nr 2:
Detta var himla roligt och en osannolik självförtroende-boost för mig.
I början av december så annonserade Kakburken.se att de skulle ha en tävling för doptårtor på Facebook. Mest på skoj så skickade jag in tre bidrag.
Och hör och häpna... jag VANN! Blev så lycklig. Vann en jättefin bok från Wilton, Coockie Excange.
Tack alla ni som röstade på mina tårtor!

Det var detta bidrag som jag vann med:

Foto: Privat

6 kommentarer:

  1. Himla söta cupcakes och klart du vann, din doptårta är ju så fin :-)

    SvaraRadera
  2. Det var den tårtan jag röstade på! Så himla fin!!

    SvaraRadera
  3. Såå fina cupcakes! Och för att inte tala om tårtan! Grattis!

    Jag har just nu en tävling på BakeCake där jag efterlyser en tårta! Kika in för att läsa mer. Ha det jätte bra! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina cupcakes! Och grattis till vinsten! Har missat den tävlingen helt, men det var en väldigt fin tårta i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Va kul att du vann! Grattis!!

    Mvh
    Angelica, Miltons mamma! :)

    SvaraRadera