lördag 26 januari 2013

Justin Bieber

En liten kompis till min dotter ville ha en Justin Bieber tårta. Jag hade inte tid att göra hela tårtan, men jag hjälpte hennes mamma med tårtdekorationen. 

Jag är riktigt nöjd med "igenkännighetsfaktorn" (haha, om det nu finns nåt sånt ord) på denna. Ok, kanske var fusk att sätta hans initialer på jackan... men jag ville vara säker på att det inte skulle gå att missa vem han var ;). 

 Hela caketoppern är gjord i sockerpasta/ modelleringspasta. 


Vad tycker ni? Hade ni sett vem det var om jag inte sagt det? 

5 kommentarer:

  1. Sjukt snygg caketopper! Tyvärr är jag dock så okunnig att jag inte har någon aning om hur han ser ut på riktigt!

    SvaraRadera
  2. Ser lätt vem det är! Jättesnygg! :-)

    SvaraRadera
  3. Men oj vad duktig du är,superbra modellering!

    SvaraRadera