onsdag 23 januari 2013

Zumba Cupcakes

Ni som läser min blogg har väl inte missat att jag älskar Zumba. Nu sitter jag hemma sjuk (influensa... både jag och barnen), och önskar att jag hade kunnat varit med på Aqua Zumban igår och att jag ska bli tillräckligt bra för att kunna gå på Zumba Toning/ Fitness i morgon. 

Så kom jag på att ni har ju inte fått se de cupcakes jag gjorde till mina goa Zumba instruktörer innan jul. 
Så nu kommer de här :).
 Det är mycket skarpa, "neoniga", åttiotals-färger i Zumba. Så jag använde mig av chockrosa och gulgrönt. Alla Logos har jag handmålat med svart hushållsfärg.
 Smak: Vanilj cupcakes med chokladbitar och citronfrosting.
Förutom att min spritsning skulle kunna vara bättre så är jag riktigt nöjd med dessa.Måste verkligen träna på att spritsa snyggare. Det ser så lätt ut, men det är så svårt. 

Kram på er alla där ute i kylan. 
Själv har jag inte märkt av den eftersom jag varit isolerad sedan i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar