torsdag 28 januari 2010

Snö, snö och mera snö....

Ska det aldrig sluta snöa? Det räcker nu! Jag kom nästan inte fram till Dagis i morse, bara halkade runt i all snömodd. Tänk att dom inte kan ploga däruppe. Jag är ca två resor (upp dit) ifrån att ringa och skälla på nån på kommun. Jag börjar bli gammal!

Nåja, ville visa ett par kort: Det första var till dottern på hennes Ett års dag. Stämpeln är från The Greeting farm, färglagd med mina favoriter, Promarkers:


Det andra fick min man på Fars dag. Stämpeln är naturligtvis från The Greeting Farm och på detta kort har jag även tagit hjälp av symaskinen.

Foto: Privat

Det var allt från mig för nu... måste väl ut och skotta. Tack för titten och ha en fortsatt bra dag!

PS. Första kortet liftat av Rimna, http://rimna.blogspot.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar