måndag 1 februari 2010

Några tårtor

Åh, vad det är svårt att göra kort till killar... en verklig utmaning. Det känns som om jag alltid sitter med ett "kill-kort" och suckar.

Nu har jag varit arbetslös en vecka och inget kreativt har jag gjort. Jag hade en liten förhoppning om att jag skulle göra en ny LO varje dag *phfff*, inte en enda har jag gjort.

Så idag tänker jag inte visa nåt kort eller LO. Det får bli ett par tårtor istället.

Denna gjorde jag till en väns nyfödda son... istället för en blomma. Det var uppskattat. Lättare att göra en pojktårta än ett Kill-kort.

Detta var en beställningstårta för ett dop. Skorna var lite knepiga att få till, men jag är nöjd med resultatet.

Foto: Privat

2 kommentarer:

  1. Alltså dom där skorna... jag VET att det inte är riktiga.. MEN jag tror det ändå. Så himla cooooola!

    SvaraRadera
  2. MYCKET uppskattad tårta kan jag lova. En helt underbar present.
    När jag tänker tillbaks på vad Agust fick, ja då är det tårtan jag minns. Den kommer jag aldrig glömma!

    SvaraRadera