lördag 13 februari 2010

Inspirerad!

OMG! Så inspirerad! Synd att man inte kan baka tårtor jämt. I jakt efter en websida om tårtor, som jag "visste" att jag hade ibland mina hundratals bokmärken, så hittade jag en massa annat kul (aldrig den jag letade efter men ändå). Önskar jag fick göra nån bröllopstårta nån gång, så man fick en riktig utmaning. Nåja, idag ska jag kanske iaf göra lite sockerfigurer som jag ska ha på tårtan till Lillebror.

Det blir ingen tårta till Alla hjärtans dag, hade jag tänkt till lite hade ju det varit en fantastiskt bra anledning att göra en. Kanske nästa år ;-).

Idag bjuder jag er läsare på tårtorna som startade hela mitt intresse.
Dessa gjorde jag till Emmas dop.



Foto: Privat

De är på många sätt långt ifrån perfekta... lite knöliga och en av nallarna ser liiiite lustig ut :-D, men dom gick hem ibland gästerna.

Nu är det snart dags att lägga småmonstren och sen blir det schlager för hela slanten.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tycker att du gör jättefina tårtor! Räkna med att jag kikar in här igen ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Dina tårtor är fantastiska, med jättefina figurer Gillar speciellt din "fisk"- tårta. Din blogg gav mig mycket inspiration.

    SvaraRadera