tisdag 16 februari 2010

Väntar...

Nu är lillebror med fru på förlossningen och jag kan inte tänka på nåt annat. Jag blev så rörd när jag fick sms i morse om att det var på G att jag grät... länge. Inte visste jag att jag var så sentimental, hur ska detta gå när bebisen har kommit?! Jag och flickorna var på Öppna förskolan i kyrkan på efermiddagen, och just när vi satt och sjöng så ringde brorsan. Jag mitt nöt känner att det skulle vara pinsamt att bryta upp ur ringen, speciellt eftersom båda barnen var blyga och satt i mitt knä, så jag tryckte bort honom. Nu kan jag inte få tag på honom. Ååååh!! Vad kan han ha velat?! Jag blir tokig! Men förhoppningsvis så fick dom iaf stanna kvar och han har inte ringt nån annan, så han behövde kanske bara lite stöd från storasyster.

Förstår ni!? Jag ska bli FASTER!! Underbart! Han har längtat så länge efter barn och jag är så glad för deras skull. Det är verkligen jättejobbigt att dom bor 50 mil bort.

Nåja, nog om detta. Denna LO gjorde jag igår:

Foto: Privat

Har droppat svart distresser och satt i rosa och svart bling i fläckarna. Det var inte riktigt meningen att det skulle flyta ut så, ville ha lite mera "cleana" fläckar. Men det blev ok ändå.

Håll tummarna nu för att bebisen kommer snart!
Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Superfin! Härlig bild! Du är duktig på att uppdatera och så här MEN jag vill gärna se mer ;) Upp med en massa LO's och kort så jag kan få lite inspiration!! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja nu är väntan över lilla Wilda föddes den 16 feb 2010 kl 21:56.
    Jag ville bara uppdatera läget när jag ringde. Tårtan va super don och jätte god du är super duktig. Tack för alla fina presenter. Kram lille bror.

    SvaraRadera
  3. Här har jag snurrat många gånger, hoppats på en uppdateringen om bebisen. Började bli otålig och väldigt nyfiken... Men så har ju den nyblivna pappan själv varit in! Vad roligt!! SUPERDUPERGRATTIS från familjen Holm-Lundgren! Wilda är ett jättefint namn!

    SvaraRadera
  4. Mmm, Veronica: Jag vill gärna se en "veronicas pysselblogg". Jag vill ju oxå ha nåt att inspireras av ;-)

    SvaraRadera