fredag 28 maj 2010

Emma och Amanda


Nu blir det tvära kast i åldrar på mina LO:s. Denna är gjord när Emma var nästan nyfödd. Jag har väldiga problem med att blanda färg-foton och svart/vita, men när jag gör det blir det nästan alltid bra. Under titeln har jag kladdat lite med akrylfärg och namnen har jag skrivit med limpenna och strött glitter på. Material i övrigt är: Rub ons från 7 gypsies, Just the edge från Bazzil och Pearl Maker från Waco.

Foto: Privat.
Trevlig helg, önskar jag alla mina vänner...
och jag skickar styrkekramar till en som speciellt behöver det, livet är så orättvist ibland. Som jag sa, säg bara till om det är något, vadsomhelst, jag kan göra för er.
KRAM

1 kommentar:

  1. NU, äntligen börjar jag komma ikapp med bloggläsandet... Har visst missat en hel del ser jag ;)
    Tack för ditt stöd!
    KRAM

    SvaraRadera