torsdag 3 juni 2010

Liten Holk.

Denna lilla holk gjorde jag till mamma på mors dag. Jag blev riktigt nöjd med den och hon gillade den.

Det mönstrade papperet är från K&Company, taket är gjort av wellpapp, diverse blommor och bling som dekorationer och jag har även använt mycket Stickles på blommor och tak. Svårt att se på bilderna men det blev en fin effekt.

Under har jag hängt en berlock från Våga... ett smyckesmärke som har sin bas här i Hedemora. Om du vill se smyckena klicka här.

Inuti holken har jag satt ett foto som roterar. På ena sidan en bild på mig och mamma och på andra sidan en bild på mamma och mina flickor.
Foto: Privat
Tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Den är helt underbar. Den hänger i ögonhöjd i hallen när man kliver in hemma hos oss. / Mamma

    SvaraRadera
  2. Gud va fin!! Fin bloggen va ...gillar färgerna..Kramen

    SvaraRadera