fredag 5 mars 2010

Vabbar.

Amanda är dålig idag. Så vi blev hemma. Riktigt synd faktiskt, för jag fick börja på ett projekt igår som var så kul. Har i uppdrag att ringa VD:s och CIO:s på Sveriges största företag och bjuda in till ett gratis evenemang. Så skönt att för omväxlings skull bli vänligt bemött. Jag ringer nämligen för Sveriges största IT-nätverk för företag. Och alla chefer vet vilka dom är, så plötsligt har alla tid att prata med mej och är så trevliga. Pratar väder och tar sig tid. Helt galet! Därför känns det lite synd att jag blev hemma idag, för jag hade kunnat tjäna en bra slant. Men förhoppningsvis har jag chans igen på måndag, det är visserligen begränsat antal, men många har sportlov denna vecka. Så jag har många bra återkomster på måndag. Bara hon inte blir dålig länge.

Jag har av förklarliga skäl inte hunnit pyssla något, men idag måste jag få till ett kort till Mormor som fyller i morgon. Och då kommer nog min nya stans från Martha Stewart till användning.

Sen ska jag även försöka få till en kaka. Coca-Cola sockerkaka... och ni som känner mej väl vet att jag har rätt så höga förhoppningar på denna kaka. Återkommer med resultatet och ett betyg.
Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Jobbigt att Amanda är sjuk, jag och Wilda är åxå sjuka men det är nog värst för mig ;)Du måste spara en bit Coca-cola kaka till mig det låter jätte gott! Kram.

    SvaraRadera