onsdag 26 september 2012

Monstertruck-tårta

Well, well.. man kan ju inte lyckas jämt. Melvin ville ha en Monstertruck på sin tårta... och jag försökte verkligen ta ut svängarna och få den helgrym. Platt fall kan man säga. Jag ville så gärna att den skulle bli lika "bad ass" som Carolas coola monstertrucktårtor... men kanske nästa gång. En av hennes kan ni förresten se här.
Men Melvin verkade iaf glad när han såg tårtan. Han sa nåt i stil med "oj, vilken stooor!". Så det får jag ju vara nöjd med. Förhoppningsvis var den god.
Innehåll: Vaniljbottnar, chokladmousse, rårörda jordgubbar och jordgubbsmousse.


Grattis på 4 års dagen Melvin och tack för att jag återigen fick göra din tårta. Föregående år har Melvin fått den här och den här tårtan.

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga tårtor måste göra till barnen någon gång!!www.sportochspelkocken.se

    SvaraRadera
  2. jag tyckte den blev jättefin iallafall!

    SvaraRadera