lördag 8 september 2012

Rösta gärna på min tårta.

Gillade ni min handväsktårta? Den här. Då skulle jag bli jätteglad om ni ville rösta på den i tävlingen "Pimp my tårta"

Jag har ju tidigare sagt att det är sluttävlat för min del, men jag kunde bara inte låta bli för priset var allt för bra. En pimpad resa till New York! Min Au Pair familj bor i New York och jag har inte sett dom på sex år. Jag saknar dom å det grövsta och det vore ju helt fantastiskt att få åka och träffa dom igen. Så snälla rösta på min tårta. De tjugo med flest röster går vidare till en jury. Så hamnar man bland de tjugo första så är det bara att hålla tummarna sedan.

Klicka HÄR! Så kommer du till min tårta och sedan klickar du på gilla knappen. Om du sedan lämnar en motivation (helt frivilligt) så kan även du som röstar vinna tårtor från Almondy.

Förutom det, så är det mycket tårtor på ingång nu. Mycket fordons-tårtor och sedan kommer även mina egna födelsedagstårtor.

Ha en trevlig helg mina vänner! Kram

2 kommentarer:

  1. Eftersom det är min favorit av alla tårtor jag sett så röstar jag direkt :-)
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!! Vad glad jag blir att du gillar den!

    SvaraRadera