söndag 25 juli 2010

Amanda tårta #4

Hihi, nej det är inget skämt. Fick en till beställning åt en liten tjej som heter Amanda. Börjar inse att jag döpt min tjej till Sveriges vanligaste flicknamn... men inte gör det nåt. Så inom loppet av två veckor har jag alltså gjort 4 Amanda tårtor.

Denna tårta innehöll:
Ljus tårtbotten
Blåbär
Blåbärsmousse
Chokladmousse
Spacklad med Chokladsmörkräm


Foto: Privat
Inte riktigt nöjd med 12:an, försökte få till en cool effekt genom att göra den i lager och pensla guld på. Försökte även "embossa" in ett blommönster, men det syns knappt alls.

4 kommentarer:

  1. Jättefin ju! Och god ska jag ha hört.....
    Tusen tack, trots kort varsel!

    SvaraRadera
  2. ... och jag känner inte en enda tjej som heter Amanda. :-)
    Tårtan är jättefin!

    SvaraRadera
  3. Jättefin tårta!Tolvan ser väldigt fin ut så den ska du visst vara nöjd med! :)

    hos mej har det blivit en del Maja-tårtor.. så det verkar oxå vara ett vanligt namn ;)

    SvaraRadera
  4. Råkade klicka mig in på din blogg via omvägar! Måste bara säga; VILKA UNDERBARA TÅRTOR! Helt fantastiska.
    Kommar att kika viadar på bloggen, nu och i fortsättningen!
    Keep up the good work

    SvaraRadera