söndag 11 juli 2010

Det har varit lite mycket nu. Amnada fyllde tre i tisdags. Förutom presenterna hon fick så hade jag gjort ett kort... detta skulle hon prompt ha med och visa på dagis. Så söt, jag blev riktigt rörd... man kunde ju tro att hon ville ha med sig nån ny leksak, men nej, kortet skulle med. Här är det:

Foto: Privat
Finns inte så mycket att säga om det. Motivet är från Hänglar och Stänglar, färglagt med Promarkers.

Ni ska få se alla tårtor jag gjort denna vecka med, tre stycken. Men för tillfället har vi huset fullt av långväga gäster och jag är redan alldeles för osocial. Kanske hinner jag lägga upp någon ikväll. Hej på er! Hoppas ni njuter av sommarhettan!

1 kommentar:

  1. Så gulligt att hon ville ha med kortet! Det kan jag förstå, för det är himla fint =) Skall bli spännande att se tårtorna sedan!

    SvaraRadera